تور کیش مقصد پرطرفدار نوروز
نوشته شده توسط : پناهی نیا

تور کیش مقصد پرطرفدار نوروز

 

تور کیش مقصد پرطرفدار نوروز

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز 98 فرصتی برای سفر به نقاط دیدنی ایران فراهم می شود. در این ایام تور کیش یکی گزینه های پرطرفدار گردشگران اسکله تفریحی کیش است چراکه تور کیش نوروز 98 حال و هوای دیگری دارد.

در هر گوشه ای از جزیره جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌، جنگ‌های شبانه، جشنواره‌ها، کنسرت‌های شبانه، جشنواره‌های خریدهای فصلی و تخفیف‌های متنوع بسیاری دیده می شود که بسیار جذاب و دیدنی است.

آب ‌و هوای کیش در نوروز بسیار مناسب بوده و از گرمای شدید تابستان خبری نیست. و به راحتی می توانید از تمامی دیدنیها و تفریحات کیش لذت ببرید.

اگر قصد سفر در ابتدای نوروز را به کیش دارید توصیه می شود قبل از اسفند ماه اقدام به رزرو تور خود نمایید چراکه به دلیل حجم مسافر تورهای کیش سریعا تکمیل می شود.

معمولا به دلیل حجم تقاضا در 27ام تا 2ام فروردین تور کیش نبست به سایر ایام از قیمت گران‌تری برخوردار سواحل کیش است.

اگر تمایل دارید با قیمت مناسب تری سفر کنید سفر خود را به هفته ی دوم فروردین موکول کنید. جهت رزرو تور کیش در این ایام نیز می توانید از همان اوایل فروردین ماه تور خود را رزرو نمایید.

گشت و گذار در کیش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و تفریحات آن از بخش های جذاب سفر به کیش است. دیدنیهای جزیره کیش بسیار است و بازدید از همه ی آن ها به زمان بیشتری نیاز دارد. ولی با یک برنامه صحیح می توانید از جاذبه های دیدنی معروف کیش دیدن نمایید. توصیه می شود قبل از سفر درباره دیدنیهای جزیره اطلاعاتی کسب نمایید تا در سفر خود از دیدنیهای مورد علاقه تان پارک ساحلی مرجان کیش دیدن نمایید.

کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، جزیره هندورابی، روستای باغو، کلبه هور، درخت سبز، پایاب، پارک‌های آبی کیش از دیدنیهای پرطرفدار کیش است که در تعطیلات نوروز 98 نیز بازدید از این اماکن توصیه می گردد.

در ضمن نباید تفریحات هیجان انگیز کیش را فراموش کرد که از جمله می توان به قایق‌سواری، کشتی‌های تفریحی، غواصی، اسکوتر غواصی، فلای بورد، اسکوتر زیر آبی، جت اسکی، پاراسل سواری، اسکی روی آب، کیبل اسکی، کایت بوردینگ، بنانا و شاتل و... اشاره نمود.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: تور کیش مقصد پرطرفدار نوروز,تورکیش,رزرو تورکیش,قیمت تورکیش,بهترین قیمت تورکیش,آفر تورکیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: